דגים בטשון פיש מרקט – הרצליה

ביקור ב”דגים בטשון פיש מרקט” הרצליה: טריות, איכות, שירות

הדיבור החם על “דגים בטשון פיש מרקט” ברחוב השופטים 1 בהרצליה הוביל אותנו לביקור במקום שבו גילינו עולם ומלואו באיכות ללא פשרות. יצאנו משם עם שקיות מלאות ועם בשר טרי מהקצבייה “בשר בטשון” הסמוכה שפתח הבעלים תאופיק (טוטו) בטשון, דור שלישי למשפחה הידועה מיפו.

כבר בכניסה לחנות “דגים בטשון פיש מרקט” אפשר לחוש את הטעמים והריחות. החנות הכי מדוברת בהרצליה עונה על כל מחמאה שהעניקו לה הלקוחות הנאמנים שלה, שלא מפספסים את השירות האדיב של טוטו בטשון שמספק להם סחורה איכותית וטרייה באיכות ללא פשרות ובפיקוח וטרינרי. הביקוש הגדול הוביל גם לפתיחתה של קצביה סמוכה, “בשר בטשון”, שמציעה מגוון רחב וטרי של כל סוגי הבשר. “הכל התחיל מהאהבה שלי לאוכל, ואני נותן את כל כולי בחנויות”, הוא אומר.
תאופיק הוא דור שלישי ממשפחת בטשון הידועה, שפתחה את סניף הדגים הראשון שלה ביפו ב-1960 ומאז התרחבה גם לבת ים והרצליה. הגענו לסניף “דגים בטשון פיש מרקט” בהרצליה בשעת בוקר מוקדמת וגילינו עולם ומלואו: תוצרת משובחת שכוללת דגים טריים, דגי ים, דגים לסושי, דגים קפואים, פירות ים, שרימפס, קלמארי, טונות צרובות, סלמון מעושן, לוקוס, דליקטסים במחירים אטרקטיביים ועוד. “יש לנו גם מתכון מנצח לקציצות דגים שפשוט הפך ללהיט”, מתגאה תאופיק. “הרבה לקוחות מגיעים לכאן במיוחד בשבילו. אנחנו גם מבצעים משלוחים עד הבית”.

כבר שמונה שנים שתאופיק מפעיל את החנות שלו, וללקוחות ששוחחנו איתם יש רק דברים טובים להגיד. “המחירים פה מצוינים, אבל מעל הכל הטריות והשירות”, אומרת אחת מהן. “את כל הקניות שלי לשישי ולחגים אני עושה כאן. יש בחנות מגוון רחב מאוד של דגים וכל אחד יכול למצוא את עצמו כאן. מאז שהגעתי לכאן בפעם הראשונה ופגשתי את טוטו לא החלפתי חנות. אני מרגישה כאן בבית”.

לקוח נוסף בחנות הדגים הוסיף: “טוטו תמיד דואג לנו שלא יחסר דבר ומספק סחורה איכותית וטרייה, ואפילו מביא אותה עד לבית. ולאחרונה אנו עורכים גם הזמנות באינטרנט באתר בטשון פיש מרקט כי אין לנו מה לחפש במקום אחר.

את הלקוחות שזרמו במהלך היום לחנות מקבלים תאופיק והעובדים שלו במאור פנים. את חלקם הוא מזהה וכבר יודע מה להכין להם. יצאנו משם עמוסים בכל טוב, ובעיקר בידיעה שיש לנו ולתושבי הרצליה והשרון לאן לחזור כדי לקנות דגים ובשר איכותיים וטריים.

דגים בטשון פיש מרקט“, השופטים 1 הרצליה.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקקניה בחנות
    Call Now Button דילוג לתוכן